Virtuele Backup

Een freelance virtual assistant is ideaal voor werk dat tijdelijk is of te weinig tijd in beslag neemt om iemand voor in dienst te nemen.
Met het verplicht thuiswerken heeft iedereen kennis kunnen maken met virtueel werken. En eigenlijk kan er heel veel op afstand gedaan worden. Zo houd jij meer tijd over om te ondernemen. Onderstaand een aantal voorbeelden waarvoor Backup Hedi kan worden ingeschakeld:
Websites

Ga jij voor jezelf beginnen en heb je een website nodig? Of wil je een oude website in een nieuw jasje steken? Misschien ben je er zelf niet zo handig in, maar weet je wel precies hoe je het hebben wilt.

Nieuwe teksten toevoegen,  je vindbaarheid verbeteren, prijzen aanpassen. Backup Hedi doet het graag!

Administratief

Wie druk is met zijn eigen bedrijf heeft niet altijd tijd om alle mailtjes te beantwoorden of om snel een offerte te maken. Backup Hedi zorgt als virtual assistant dat het snel geregeld is. 

Ook het bijhouden van een database, een computer opschonen en ordenen: Schuif het niet voor je uit, maar schuif het door naar Backup Hedi.

Communicatie

De Social Media beheren kan een tijdrovend klusje zijn. Een nieuwsbrief sturen naar klanten met een leuke aanbieding, een uitnodiging of de nieuwste producten kan weer extra omzet opleveren. Backup Hedi kan de teksten en de Mailchimp service verzorgen. 

Secretariëel

Vergaderingen inplannen, deelnemers uitnodigen, notuleren. De Zoom- of Teams link genereren. Een bloemetje sturen naar relaties of het personeelsfeest organiseren. Het kan allemaal op afstand. 

Waarom Backup Hedi?

  • Bespaar tijd  
  • Bespaar geld
  • Ervaren en vertrouwd
  • Werkt snel
  • Flexibel

Contact

Diensten

Boven